Ruta per les llibreries estimades (2)

Tarda de pluja a Barcelona. Malgrat això, en l’organització laboral i familiar d’aquesta setmana era el millor moment per recollir diversos encàrrecs de llibres que havia fet a diferents «llibreries estimades» (vaig començar aquesta ruta aquí).

A cadascuna d’aquestes llibreries, a més de l’encàrrec, m’he firat amb algun altre títol que ja havia seleccionat i dels què ja n’havia parlat prèviament: originals i traduccions.

Així, el recorregut llibretaire d’avui ha estat el següent:

Primer hem anat cap a La impossible, on he parlat amb la Mireia sobre el llibre que havia encarregat i que compartirem el mes vinent al nostre club de lectura (Lluvia fina de Luis Landero). L’altre llibre que he comprat (Si aquest carrer fos meu de Stefanie Kremser) també li ha agradat molt, a la Mireia. Jo he aprofitat per recomanar-li la seva novel·la anterior, El dia que vaig aprendre a volar.

Seguia plovent però res no ens ha impedit arribar fins a la nollegiu (del Poblenou), on he recollit El infinito en un junco d’Irene Vallejo. Gràcies a la proposta d’aquesta llibreria vaig poder participar d’una trobada amb l’autora. El llibre segueix despertant passions a les xarxes i jo tinc moltes ganes de llegir-lo, malgrat les 450 pàgines! En Xavier estava força enfeinat, però tot i així també hem pogut parlar una estona sobre com anava tot, de la pluja i de la mascareta que duia (aquí ja amb la intervenció de la seva mare!). Per «complementar» la visita, he comprat Els records perfectes de Susanna Batalla, amb el premi afegit que l’exemplar estava dedicat per l’autora.

El destí final de la ruta era LaTribu Llibreria. Aquí, el llibre encarregat no havia sortit en cap de les seleccions de llibres dels apunts anteriors, ja que és la proposta que ha fet la Dàlia per al club de lectura que volen reprendre aquests mesos de juny i juliol. El títol escollit és Sortir a robar cavalls de Per Petterson. En Marc m’ha venut dos llibres més: Cavalcarem tota la nit de Carlota Gurt i Seqüela de Rachel Cusck (un altre llibre «no previst» però del qual vaig prendre bona nota després d’escoltar la conversa entre l’autora i Anna Guitart al Festival Primera Persona).

Gràcies Mireia, Xavier, Dàlia i Marc!

I gràcies infinites a la Leire. Aquesta ruta sense ella, sota la pluja, hagués estat impossible.

Comentaris

  1. M'agraden moltes llibreries i gaudeixo molt de passejar-m'hi, però estimada, estimada, només en tinc una, que és La Impossible. Aquesta mateixa setmana podré per fi anar a recollir la comanda de Sant Jordi, segur que m'acabaré firant alguna novetat més. No seria estrany que acabés tornant a casa amb 14-15 llibres. També tinc moltes ganes de saludar la Mireia i l'Olga. Ains, he trobat a faltar anar-hi aquests mesos.

    ResponElimina
  2. Xexu, hem de fer per trobar-nos una dia a La impossible! Ganes de parlar de lectures i de llibres amb tu, cara a cara (i encara que sigui amb la mascareta posada!!!).

    Abraçades lectores!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»