La lectura no s'atura

Si avui és 1 de setembre «toca» penjar apunt al blog per confirmar que la lectura no s'atura!

Ja he actualitzat la informació sobre els clubs de lectura d'aquest curs. A l'agost he pogut avançar amb les lectures que ja tenia programades, o sigui que crec que podré fer un bon paper en la conducció dels clubs.

Un dels llibres que he llegit per plaer durant aquestes vacances ha estat Devoción, de Patti Smith, traduïda al castellà per Ana Mata Buil i editada per Lumen el maig d'aquest mateix any.

És un llibre curt i estrany. «Devoción», de fet, és un conte llarg, que va precedit d'una mena de pròleg o introducció «Cómo funciona la mente» i que al final té un altre text, com un epíleg, titulat «Un sueño no es un sueño». Tot escrit per Patti Smith, això sí. També hi trobem diferents fotografies, en blanc i negre, inserides al llarg de llibre, que inclou una pàgina d'agraïments, però, en canvi, no té índex. 

Me'l vaig comprar i el vaig llegir perquè guardo un molt bon record de la lectura d'Éramos unos niños –publicat a la mateixa editorial el 2010– i perquè me n'anava a París i allà s'havia gestat «Devoción»; vaig pensar que era una feliç coincidència.

Abans d'acabar, us deixo aquí una llista de coses que no vull deixar passar per alt:

Demà, a partir de les 19 h, inauguren Obaga Llibreria. No hi faltarem!

El proper dimarts me'n vaig a Sant Cugat a la presentació del club de lectura de la Biblioteca Central Gabriel Ferrater que m'han proposat de conduir. Ganes de començar!

En algun moment trauré el nas per La Setmana del Llibre en Català que, del 7 al 16 de setembre, celebra la seva 36è edició.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»