Actualitat lectora


(per donar senyals de vida, ni que sigui...)

Amb gran plaer he rellegit
Mal de pedres de Milena Agus, que és el llibre a treballar en la propera sessió del Club de Lectura.

Amb una ganyota a la cara i el cor encongit, he aparcat la lectura de Dobles parelles de Montse Banegas,
a la pàgina 176.

Per gentilesa del poeta, editor, traductor i amic Antoni Clapés, avui mateix he rebut a casa nostra la Tomba de Lou de Denise Desautels
.

Us he de deixar... Me'n vaig a llegir...


Llegeixes o què!?, un blog

Comentaris

  1. I, doncs, Su, què passa amb la Banegas? Ho dic perquè el tinc a punt de. Com que el primer m'havia agradat força...
    M'ho deixo córrer?
    [a punt de començar, és clar!!]
    Digue's, digue's.

    ResponElimina
  2. Ostres Mati, a mi "Una dona incòmoda" em va entusiasmar! Però "Dobles parelles"... uff! M'ha costat molt prendre la decisió de plantar-me, però no m'ha acabat de convèncer.

    Noia, va com va...

    Petons,

    SU

    ResponElimina
  3. El tema? El com? Tot plegat?
    Insisteixo perquè la pila dels llibres que esperen torn és tan descomunal que m'aniria molt i molt bé esporgar-la una mica!!
    [ja sé que no passa res, però volia dir "digues, digues". Sant Pompeu Fabra m'agafi confessada]

    ResponElimina
  4. Ostres, i jo que m'havia apuntat "Dobles parelles" a la llista de pendents amb il·lusió! Però sempre està bé saber les opinions dels altres, així és més difícil endur-se una decepció...

    ResponElimina
  5. Mati,

    Pompeu Fabra i jo et disculpem, faltaria plus!

    A veure, tant el tema com el com no m'han convençut (de fet, a la pàgina 176 encara no sé on vol anar a parar!). És possible que reprengui la lectura més endavant, però ara mateix m'estava costant grans esforços avançar...

    Màgia,

    Com acabo de dir, és possible que li doni una segona oportunitat perquè, repeteixo que "Una dona incòmoda" em va agradar molt.

    Segurament jo necessiti ara mateix un altre tipus de lectura... No sé.

    Un petó, noies!

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»