55 anys + 1 dia: la vida és un regal

Ahir va ser un dia especial. A més de celebrar els meus 55 anys, de rebre regals i moltes felicitacions, vaig poder obsequiar a la meva família d’un exemplar dedicat de Joan Triadú, en conversa. Quaranta-vuit entrevistes a l’intel·lectual i home d’acció, que havia rebut tot just el dia abans.

Em sembla que és un llibre senzill i amè, un complement ideal per a apropar-nos a la figura de Joan Triadú, una persona referent de la nostra societat, de la qual Agustí Pons ja va escriure la seva biografia i el mateix Triadú ens oferí les seves memòries, ara reeditades a Pòrtic.

A primers de setembre –quan ja el podreu trobar a les vostres llibreries de capçalera– us informaré de les dates de presentació.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»