Avui és 5 de març i escric el primer apunt del 2018

Avui és 5 de març i escric el primer apunt del 2018. No n'estic orgullosa, però ha anat així... Tampoc no em sento estressada (una sensació que he patit en algun moment d'aquests 12 anys de Llegeixes o què!?, quan no podia escriure apunts amb la periodicitat que jo volia). 

O sigui que no passa res: avui és 5 de març i escric el primer apunt del 2018. Tot i així, voldria justificar-ho:

Des del novembre de l'any passat estic treballant en un projecte apassionant que requereix dels meus cinc sentits i que m'està aportant una experiència laboral i humana d'allò més enriquidora. 

Per altra banda, aquest curs 2017-18 he començat al 100% tots els clubs de lectura –com a conductora literària– i intento no perdre el fil del club on participo com a «simple lectora». 

Pel que fa als clubs de lectura, he de dir-vos que fins avui (sí, que és 5 de març i escric el primer apunt del 2018) tinc la sensació que he fet molt bona tria dels llibres per compartir i que, com és habitual, m'he trobat amb la resposta entusiasta de totes les persones (autors/es, editors/es, traductors/es) a les què he demanat de col·laborar-hi. Seguidament escric la llista, amb el meu sincer agraïment: 

Jaume Cela (La vida és vella), Jordi Puntí (Això no és Amèrica), Sebastià Portell (El dia que va morir David Bowie), Isabel Clara Simó (Jonàs), Montserrat Castillo i Jordi Fernando (Lola Anglada o la creació del paradís propi), Julià Guillamon i Ricard Planas (La joia de viure. En el centenari del naixement de Josep Palau i Fabre), Pere Figueres (9), Sergi Pons Codina (Dies de ratafia), Xavier Montoliu (Per què ens estimem les dones de Mircea Cartarescu), Mihwa Jo Jeong i Matilde Martínez (Corre, pare, corre! de Kim Ae-ran), Eugènia Broggi (Vincles ferotges. La dona singular i la ciutat de Vivian Gornick), Andreu Gomila (Continents), Lluïsa Julià i Maria Bohigas (De foc i de sang de Víctor Català) i Maria Cabrera (La ciutat cansada). 

Bé, fins aquí els llibres llegits i treballats fins avui, que és 5 de març i escric el primer apunt del 2018.

Comentaris

  1. Gracies Su , amb aquest llista tenim faena per dies. Petonets de Rossell !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res, Melisa! Digues-li a en Juanma que crec que ja tinc el llibre "indicat" per a ell. Ens veiem a Rossell! Petons!
      SU

      Elimina
  2. I am very glad to comment on this site with the excellent content of your site.

    ResponElimina
  3. This is one of the best experience for me to see this valuable and informative blog. Visit for
    Lifestyle Magazine

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»