Explicacions lectores (I)

A l'anterior apunt vaig voler deixar clar que la llegiguera no s'atura a Llegeixes o què!?

I, com ja havia passat en una altra ocasió, en Xexu em va renyar o, el que és el mateix, em va demanar que concretés quins eren els llibres dels què parlava.

Els llibres meravellosos que m'han regalat i que vaig assaborint de poquet en poquet:

El libro de Gloria Fuertes. Antología de poemas y vida.

Prosas reunidas. Wilsawa Szymborska.

Un llibre que em van regalar pel meu aniversari (gràcies a l'assessorament dels meus llibreters estimats) i que vaig «devorar» en tres dies:

Agua salada.

Curiosament, els tres llibres en castellà, de tres editorials que editen textos molt interessants i molt ben editats.
(continuarà)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»