L'excusa és la lectura

El dimecres vinent tinc una sessió de club de lectura a l'Atzavara Llibreria que és una mica «especial», per diferents motius (en parèntesi, els més personals):

Perquè hem llegit –i compartirem– dos contes d'un autor que, fins fa un parell o tres de mesos, no coneixia de res: Leopoldo Lugones.

(mira que és xulo conèixer nous autors! a més, aquest també escrivia poesia, en prenc nota per a la meva col·laboració a Rosita!)

Perquè hem convidat a la sessió del club a l'il·lustrador dels contes: Carlos Cubeiro, un lector «diferent» i privilegiat dels textos.

(i és que el Carlos anava amb mi a l'institut, i m'agrada molt la seva feina i ha il·lustrat algunes portades de llibres que he llegit i que m'estimo)

Perquè hem conegut la feina d'una editorial molt jove però amb un projecte molt ambiciós: Yacaré libros.

(i és que l'editorial és a Palazuelos de Eresma, que hi hem estat, que és molt a prop d'on viuen uns amics nostres, que enyorem molt, l'Héctor i la Gloria).

El cas és compartir una estona d'agradable conversa sobre allò que més ens agrada: llegir.

(perquè, com diria aquella: «L'excusa és la lectura.», no?)
-->

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»