dilluns, 30 de gener de 2017

Resum lector (gener 2017)

Aquest apunt té dos objectius bàsics:
- Dir-vos que encara sóc aquí!
- I que no paro de llegir...

El que queda clar és que no tinc temps per escriure al bloc, o sigui que m'he empescat aquest fórmula de «Resum lector» per deixar constància dels llibres que he llegit i/o dels que llegiré.




"Lectures de la modernitat poètica 14": Anise Koltz presentada per Sònia Moll.





Tina Vallès guanya el premi Anagrama de novel·la amb La memòria de l’arbre.





Marta Romagosa, a la Llibreria Atzavara,
signa exemplars del seu llibre de contes Tots els noms del desig


Darreres traduccions del romanès al català de Xavier Montoliu Pauli i les paraules de Montserrat Abelló, sempre presents.



Les lectores i l'autora d'Anatomia de les distàncies curtes, Marta Orriols, en acabar la sessió del club de lectura als Lluïsos de Gràcia.

4 comentaris:

  1. Més que resum lector, és un resum d'activitats literàries...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xexu, ets "tremendu"!!!
      Ja veig que no tinc cap més remei que explicar-ho (amb la imatge no hi ha prou!). Serà en un altre apunt, però.
      Gràcies per deixar el teu comentari!
      SU

      Elimina
  2. Comences dient que no pares! I jo dic: No paris!
    Gràcies Su!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marta! Llegir i compartir les lectures amb vosaltres és una experiència que em dóna una energia imparable!!!
      Salut i bons llibres!
      SU

      Elimina