dijous, 9 de juliol de 2015

Sí, també teatre!

Cada inici de curs m'agrada fer una sessió de presentació per explicar com ens organitzarem i, sobretot sobretot, que als clubs de lectura de Llegeixes o què!? NO llegirem exclusivament novel·les.

Les lectores i els lectors no s'ho acaben de creure, però una hora i mitja dóna per molt i, al final, els acabo convencent que segur que s'ho passaran bé llegint contes, poesia, còmics i... teatre. Sí, també teatre!

A més dels textos dramàtics que hem treballat aquest darrer curs i que podeu trobar aquí, i on vam tenir el privilegi de compartir sessions amb el traductor Joan Sellent i amb el dramaturg Pere Riera, en cursos anteriors hem tingut el plaer de compartir la lectura d'obres com La ruïna de Jordi Casanovas, A mi no em diguis amor de Marta Buchaca, Un matrimoni de Boston de David Mamet o les antològiques Deu peces de Lluïsa Cunillé.

Tot just estic preparant les propostes de lectures per al curs vinent i tinc molt clar quina serà una de les obres de teatre que treballarem a algun dels clubs de Llegeixes o què!?: Mata el teu alumne de Carles Mallol.

Si voleu, podeu aprofitar que l'han prorrogada a la Sala Flyhard fins al 31 de juliol.

Com deia aquella –em repeteixo–: «Jo no m'ho perdria!»

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada