Ahir ho vaig tornar a fer... (carta oberta a la Tina Vallès)

… o una nova aventura de la padrina d'honor de Maic!

Ahir vaig tenir sessió d'un club de lectura (a la Bonnemaison) on vam gaudir (i molt!) de la lectura del llibre d''Eric-Emmanuel Schmitt, El Señor Ibrahim y las flores del Corán.

No sé si el coneixes…

El cas és que, mentre el llegia (la segona lectura, la que em serveix més directament per preparar la sessió), hi trobava molts punts de connexió amb el teu Maic: brevetat, relat en 1a persona (en aquest cas, un adolescent) i, sobretot, la significació de les mirades (els dos personatges protagonistes modifiquen la seva vida mirant-se).

O sigui que, com a padrina d'honor de Maic, el vaig tornar a recomanar!!!

I, quan vaig sortir de la sessió (recullo papers, respiro alleujada, bec una mica d'aigua...), vaig anar a parlar amb la bibliotecària responsable del club i em va dir que l'exemplar de la biblioteca estava prestat i l'acabaven de reservar!

Com la bibliotecària és un encant i, a més, m'acabava de dir que es llegeix tots els llibres que proposo com a lectura del club (gràcies Sílvia!), em va semblar de justícia deixar-li en préstec el meu exemplar -dedicat- de Maic.

Espero que en gaudeixi i, qui sap?, potser es converteixi en una altra padrina d'honor de Maic! O encara millor, potser es convertirà en incondicional de la Tina Vallès... Així ho espero!

Bé, això és tot! Et mantindré informada si aquesta llista de padrines d'honor va en augment.

Un petó,

SU

Comentaris

  1. I ara jo què dic? GRÀCIES!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu!

      SU, la padrina (bé, una de les padrines, això també és veritat!).

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»