Any nou, blogs nous

S'acaba el 2013 i comença el 2014 (inici del ball de xifres). Tanco el 2013 (amb 36 apunts inclòs aquest), per sota del 2012 (només 1, però). Les visites a Llegeixes o què!? fins ara mateix (gairebé les 12 del migdia) són 31377. 

Podria fer una llista de llibres llegits i també d'aquells que m'han agradat més però seria crear un precedent i m'estimaria més no fer-ho... 

O sigui que donem la benvinguda als nous blogs que espero que ens acompanyin ben actius durant força temps! 

                                                                         
Llegeixes

o què!?

Bon any i bones lectures!

Comentaris

  1. Respostes
    1. Bon any, Mati! Espero que aquest 2014 ens tornem a veure i a gaudir d'algun bon llibre!
      Molts petons i abraçades, molts!
      SU

      Elimina
  2. Respostes
    1. Bon any, Quadern de mots! I les millors lectures! Gràcies per compartir-les, un any més!
      SU

      Elimina
  3. Homeeeee! A mi m'agradaria veure la teva llista de lectura, i sobretot que això crees precedent! Jo ja fa anys que la faig al Bona nit, és un dels posts més esperats per mi de tot l'any, em fa molta il·lu. Bon any i millors lectures Su!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xexu, és que tu ets un crack! Ja saps que et llegeixo i et segueixo…
      Bones lectures i el millor any per a tothom!!!
      SU

      Elimina
  4. Respostes
    1. Bon any, Cli! Contenta que t'enrecordis de mi!
      Ens seguim les pistes…
      SU

      Elimina
  5. Bon any i bones lectures!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon any i les millors lectures possibles!
      Una gran abraçada Mireia!
      SU

      Elimina
  6. bon any,bonica, que el 2014 et porti molts somriures i moltes hores de lectura plaent

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estimada viu i llegeix,
      això de que em diguis bonica és una bona manera de començar l'any!
      Gràcies!
      A llegir i a somriure, sempre!
      SU

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»