A corre-cuita

Des del meu darrer apunt he començat a elaborar (en el meu cap) tota una sèrie d'assumptes per tractar en el proper:

La meva perla de Sant Jordi.

Els llibres que estem treballant en els meus tallers d'escriptura (al Centre Cívic Matas i Ramis i al Casal Font d'en Fargues).

El llibre que vaig llegint (per plaer i també per feina) a petites dosis, quan puc tancar-me dins un parèntesi...

Una exposició que no em vull perdre.

Com estic preparant les darreres sessions dels clubs de lectura d'aquest curs.

Etc.

Però com els assumptes s'acumulen i el temps és el que és, el que he de dir-vos a corre-cuita és el següent:

Demà inaugurem a Vic! Si no teniu clar els motius pels quals no us hauríeu de perdre Llegir com viure. Homenatge a Joan Triadú, aquí podeu llegir-ne les meves 10 raons, com a mínim, i aquí podeu llegir una entrevista als seus comissaris.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»