Veritable plaer

Són ja diversos els apunts de Llegeixes o què!? on parlo de llegir per plaer i llegir per feina...

En els darrers temps, aquestes diferències entre el fet de llegir per feina i per plaer es confonen i es complementen, de manera que cada dia que passa, llegir és per a mi un veritable plaer.

La raó? Ben senzilla, perquè quan estic llegint un llibre sé que, en un moment o altre, el compartiré:

- en els clubs de lectura que condueixo...

- amb el grup de Comentaris lectors del Facebook...

- en els tallers d'escriptura que imparteixo...

- a Nervi...

- en els clubs de lectura on “em convido” de tant en tant...


En tots aquests llocs, físics i virtuals, hi ha d'altres persones que, com jo, gaudeixen de la lectura d'aquesta mateixa manera: llegim per compartir i ens enriquim de les opinions, de les sensacions, dels sentiments que ens ha provocat -o no- la lectura d'un llibre.

I és també amb aquesta intenció que dilluns 22 d'abril participaré al programa “El mirall” de Catalunya Ràdio, d'1 a 2 del migdia. Van proposar fer una mena de Bookcrossing i convidaven a les/els oients a enviar-los un llibre que volguéssim “alliberar”/compartir. No em pregunteu el motiu, però de seguida vaig tenir clar que enviaria L'illa de Giani Stuparich.

Em fa molta il·lusió i en tinc moltes ganes. Això també ho volia compartir amb vosaltres.

Comentaris

  1. A la una en punt ja em tens escoltant la ràdio. Ha estat molt bé la xerrada, llàstima qu la publicitat s'emporta molt de temps. Se m'ha fet curteta.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marta!

      Ha passat volant, certament! A veure si tenim sort i en tornem a parlar en un altre programa!

      Bon Sant Jordi!

      Ens veiem aviat!

      SU

      Elimina
  2. Hola!
    M´ha agradat molt el programa, m´encanta la Marta Romagosa, la manera de fer davant el micròfon. Ha passat l´estona volant.
    EL MIRALL TRENCAT de MERCÈ RODOREDA seria el meu llibre de bookcrossing. Em sembla una novel.la perfecta.
    Bona feina amb l exposició en homenatge a JOAN TRIADÚ. Ara ja en sabem una mica més de la seva vida i obra.

    BONA DIADA de SANT JORDI!!

    Imma C.


    ResponElimina
    Respostes
    1. Imma,

      Moltíssimes gràcies pel teu comentari. M'ho vaig passar molt bé a la ràdio! Parlant de llibres i de lectures el temps acaba volant!

      I també gràcies per anar a veure l'expo triadurenca i per la teva opinió positiva!

      Una abraçada i el millor Sant Jordi del món per a tu!

      SU

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»