Canvi de llibreta


Amb l'abril ha vingut el canvi de llibreta. I una de les coses que cal fer, quan es fa el canvi de llibreta, és deixar anotades en algun lloc les coses importants que no hem d'oblidar, que ens poden fer servei, que segur que necessitarem de totes totes o, simplement, que han d'engrossir el ja famós document Il·lustres-2.


Avui us en deixo dues i me'n vaig a llegir, que aquesta tarda toca club...


...Tot sovint, la contradicció és el camí més diàfan per arribar a la veritat.
Patti Smith

Un llibre és potser l’únic lloc del món en el qual dos estranys es poden trobar.
Paul Auster

I com avui mateix he escrit: “per la llibreta la coneixereu”.

Comentaris

  1. no sé quina de les dues il•lustríssimes em quedaria...

    ResponElimina
  2. Visca, la llibreta nova té tabac i encenedors!!
    Pel que veuen a les llibretes els coneixereu...;)

    ResponElimina
  3. Ara que vostè parla de guardar, en aquest cas escrits, llibres, poemes, articles, contes; jo vaig haver de pagar amb els meus darrers escrits a una persona com a pagament pel seu treball cap a a mi, jo m'he quedat amb un any en blanc literàriament.
    Però em sembla una gran inciativa la de guardar tot tipus de "pensaments".

    Vicent

    ResponElimina
  4. Quadern de mots,

    La Patti Smith té alguna "perla" més. Espero que aviat en podré compartir alguna.

    Gràcies per ser-hi,

    SU

    ResponElimina
  5. Ai Mati... Potser sí que tens raó... O potser no...

    SU

    ResponElimina
  6. Vicent,

    Benvingut a aquesta "casa" (jo he donat un tomb per "la seva").

    A vegades els pagaments, efectivament, ens deixen una mica despullats... Espero que es pugui refer ben aviat del sotrac.

    Celebro que aquesta humil proposta li sembli una bona iniciativa.

    Salut i llibres,

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»