La “crème” de la “crème”


A l'escenari:

Maria Bohigas presenta...
Pepa Arenós, Sílvia Bel, Pepa López, Rosa Novell i Biel Mesquida diuen Llefre de tu.

A les butaques:

Narcís Comadira, Dolors Oller, Eduardo Mendoza, Esther Xargay, Carles Hac Mor, Carme Sansa, Susanna Rafart, Josep (de la Llibreria Antinous), Marina Espasa, Jordi Puntí, Emili Manzano...

A la sortida:

Ningú no compra cap llibre. Tres piles amb dos o tres exemplars de Llefre de tu sobre una taula. Són 15 €.

En resum:

La vetllada ha estat molt generosa, esplèndida. M'esmunyo, silenciosa i invisible com és habitual, abans no es desfaci la “crème” de la “crème”.

Comentaris

  1. ACROLLAM (contes) em va agradar molt.La Mallorca d´avui.
    Ara toca Llefre de tu.

    Ningú compra cap llibre?

    Gràcies per la crònica

    Imma C.

    ResponElimina
  2. Imma C.,

    Jo també he llegit "Acrollam" i estic en procés de relectura (llegir per feina).

    Quan vaig marxar ningú no s'havia acostat a la taula, però no em vaig entretenir gaire, la veritat.

    De res, un plaer...

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»