Llegir "per feina"



El poder de la lectura és infinit, amigues i amics. Ja ho vaig deixar escrit aquí fa pocs dies: a vegades em serveix com a refugi, però té la virtut que també “em dóna de menjar”. En aquest sentit, els dos clubs de lectura que “dinamitaré” –de moment– aquest curs, ja han començat a caminar...

Del primer podeu llegir-ne un breu però exemplar resum aquí. Aprofito l’avinentesa per repetir que “la culpable” de la meva descoberta de Juan Farias és l’admirada Sfer.


Del segon només us puc dir que va ser força sorprenent: per la quantitat de lectores, per la curiosa dinàmica de la biblioteca a l’hora de repartir els llibres, per la majestuosa presència d’un rellotge aturat a la sala...

I com he d’anar per feina, us deixo per aquí les portades dels dos llibres que “dinamitarem” el proper mes de novembre.

I, com diu aquella: "Salut i bones lectures, sempre!".

Comentaris

  1. montserrat abellò la tinc pendent. Algun consell per començar?

    ResponElimina
  2. viu i llegeix,

    Podries anar fent tastets dels seus poemes a "Al cor de les paraules: obra poètica 1963-2002" (Barcelona: Proa, 2002). El pots trobar a les biblioteques.

    Una abraçada!

    SU

    ResponElimina
  3. Aquest poemari de l'Abelló m'agrada molt...
    El de la Benegas el tinc pendent, me'l recomanes?

    ResponElimina
  4. Fe, a mi també m'ha agradat el poemari. Ara, però, em toca exprèmer el cervell per muntar la dinàmica de la sessió, tenint en compte l'audiència...
    El de la Benegas em va agradar molt quan va sortir (2008). Ara m'està costant, tot i que donarà molt de joc al club!

    Petons i abraçades!

    SU

    ResponElimina
  5. Punyeta! O_O
    Precisament aquesta tarda m'he assabentat que a un CLIJ de l'estiu de 1991 va aparéixer un text de Farias que em disposo a buscar, ara que els arxius de la revista estan íntegres a Internet.

    Aiiii com m'agraden les casualitats... :-)

    ResponElimina
  6. Buscat i trobat. És un text molt curtet. El trobareu a la pàgina 28 del CLIJ de juliol de 1991 (el número 30). Hi podeu accedir a través d'aquest enllaç: http://prensahistorica.mcu.es/es/consulta/registro.cmd?id=1001884

    ResponElimina
  7. El primer l'he llegit, molt recomanable! Espero que tingui èxit al club de lectura :)

    ResponElimina
  8. Sfer, ets una crack! Gràcies! Hi donaré una ullada!

    Avui he començat a llegir un llibre que em sembla que et pot interessar. En parlaré -espero- en aquestes mateixes pantalles...

    Una gran abraçada!

    SU

    ResponElimina
  9. Màgia,

    Espero treure-li tot el suc, al llibre de la Benegas! Dóna molt joc, la veritat!

    Ja us ho explicaré!

    Vinga, me'n vaig a llegir!

    Gràcies per passar per aquí, una vegada més!

    SU

    ResponElimina
  10. Estaré atenta, doncs :-)
    Una abraçada.

    ResponElimina
  11. la protagonista d'Una dona incòmoda és un personatge difícil d'oblidar. També el recomano, i també va venir al nostre Club de lectura.

    ResponElimina
  12. Jesús, encantada que hagis passat per aquí!

    I sí, aquesta protagonista és "de traca i mocador"! I dóna moooolt joc per a comentar i compartir.

    Abraçada lectora!

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»