Lectures paral·leles

Rellegeixo el proper llibre del Club de Lectura i, mentre prenc notes i notes, tinc també al cap els altres llibres dels què parlaré en començar la sessió.

M’explico:

El primer any que vaig fer “de dinamitadora” d’un Club de Lectura (era el curs 2006-2007), començava totes les sessions comentant tota una sèrie d’activitats que, al voltant del llibre i de la lectura i a aquella mateixa hora, es podien fer a Barcelona i arreu de Catalunya. Evidentment, quan acabava aquest comentari, donava les gràcies a les persones que havien decidit ser allà, amb mi, disposades a compartir tot el que els havia aportat la lectura del llibre que tocava.


Enguany sento la necessitat de compartir les meves lectures paral·leles a la dels llibres del club i, per tant, he proposat a les lectores i als lectors que, a cada sessió, de manera totalment voluntària, ens parlin d’un llibre (o més) que hagin llegit durant el mes que triguem a veure’ns –que no sigui el del club, lògicament-. Així, he parlat de L’últim dia abans de demà de l’Eduard Márquez i de Testimonis del segle XX.

Els propers seran Papers de diari de Tomàs Arias i Maic (gràcies, JJ!) de Tina Vallès.


Llegeixes o què!?, un blog.

Comentaris

  1. De res, companya. Ja ho saps: a manar. JJ

    ResponElimina
  2. Quina gran novel·la! El diàleg amb el pare de Lena a la biblioteca familiar és brutal, i molt important: una mena de frontissa estructural ;-)

    Salutacions cordials.

    ResponElimina
  3. JJ, em sembla que el llibre de la Tina es mereix tota la nostra complicitat, no trobes?

    Gràcies per deixar el teu comentari!

    Una gran abraçada,

    SU

    ResponElimina
  4. llibreter,

    ja ho sabia, ja, que aquesta novel·la d'en Coca també t'entusiasmava.

    a veure què me'n diuen les lectores i els lectors!

    Et llegeixo i et segueixo... (al FB).

    SU

    ResponElimina
  5. Ui, ara veig la coberta de Maic al lateral i tot. Uau, gràcies un altre cop!

    ResponElimina
  6. De res, Tina!

    De moment és tot el que puc fer...

    "Maic" és un llibre que s'ha de legir!!!

    I punt!

    SU

    ResponElimina
  7. ... Lena el vaig llegir arran del comentari que em van fer a un altre llibre seu. El mateix autor destacava Lena dins de la seva obra literària... Espero que en gaudiu molt en el club...

    ResponElimina
  8. Em sembla una molt bona idea això de les lectures paral·leles.

    ResponElimina
  9. digue'm ariadna,

    Vaig llegir el teu apunt sobre "Lena" i, de fet, el tinc molt present a l'hora de preparar la sessió.

    Ja us explicaré com va. O no. Hi ha coses que no canvien...

    Un petó,

    SU

    ResponElimina
  10. Fe,

    En aquestes "lectures paral·leles" hi té molt a veure la bona feina de llibreteres i llibreters que, com ha de ser, no paren de fer bones propostes!

    Ara, cada dia sóc més pobre!

    Moooooooooooooolts petons,

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»