Hi ha res pitjor?

Avui fa un mes vaig engrossir la llista d’aturats d’aquest petit país. Va ser dur –i encara ara, segons el moment, no me’n sé avenir–, però he de dir-vos que, des del dijous de la setmana passada, la meva vida encara és molt més dura... Estic sense internet a casa! Hi ha res pitjor?

O sigui que queden pendents a la safata de sortida els apunts de la trobada de blogaires amb l’Eduard Márquez per fer-nos conèixer la seva nova novel·la, la preparació d’una sessió molt especial al Club de lectura d’Hostalric, els quatre anys de la Llibreria L’Espolsada...

Paciència! Tot arribarà...

I no ho dubteu: el 2011 serà un any prolífic per a Llegeixes o què!?

Llegeixes o què!?, un blog.

Comentaris

  1. Quan jo he estat sense internet -des de setembre a desembre- he descobert el gran servei que fan les biblioteques en aquest àmbit!

    ResponElimina
  2. em va encantar poder-te coneixer a la trobada de blogaires. A veure si ens retrobem a l'espolsada. Si no acabo la setmana esgotada com d'habitual, hi aniré.
    I ànims, que segur que hi ha coses pitjors: t'imagines que t'hagessis quedat sense res per llegir?

    ResponElimina
  3. Tot se solucionarà! Com diu el comentari anterior, imagina't que no tinguessis res per a llegir, seria insuportable!
    I a mi també em va agradar molt conèixer-te a la trobada amb l'Eduard Márquez. Salut!

    ResponElimina
  4. Su, t'espero amb la coca per donar-te ànims i força.

    ResponElimina
  5. Eulàlia,

    Efectivament, un gran servei!, el de les biblioteques...

    viu i llegeix,

    Fantàstic veure'ns a la trobada blogaire, sí! No vas trigar gaire a llegir el llibre, eh!

    Ui, per sort, sense res per llegir no em podré quedar mai!!!

    David,

    Per a mi va ser fantàstic parlar amb vosaltres... Una gran vetllada!

    kweilan,

    Gràcies!

    Fe,

    Un petó! Avui serà una gran dia per a L'Espolsada!

    SU

    ResponElimina
  6. Acabo de veure el video de Vilaweb de la trobada amb Marquez i la informació de primera mà de ma mare també m'ajuda amb aquest tema.
    De la trobada amb el club de lectura també em puc tenir noticies, però de l'aniversari de l'Espolsada no!
    Esperaré la teva crònica, eh? De les tres coses

    ResponElimina
  7. Espero que la vida et pugui fer somriure aviat i que trobis feina i internet baratet o en les wifi públiques! sort !

    ResponElimina
  8. Molts ànims! I aprofita per llegir molt!

    ResponElimina
  9. Mireia,

    No podré satisfer els teus desitjos, ja que no vaig poder acompanyar la Fe en l'aniversari de l'Espolsada. Sorry!

    Elfreelang,

    Gràcies pels teus bons desitjos! A veure si tot plegat s'anima una mica...

    elenaranda,

    Com és habitual... llegeixo i en frueixo...

    Gràcies a tots per deixar els vostres comentaris!

    Una GRAN abraçada!

    SU

    ResponElimina
  10. Vaja, doncs no se m'acut gran cosa més a dir, només expressar-te la meva solidaritat i desitjar que siguin, ambdues, situacions a curt termini.

    ResponElimina
  11. Estimada i enyorada Cli,

    Gràcies mil!

    De moment, internet ja "ha tornat" a casa. I, sobre la feina, paciència...

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»