Un GRAN poti-poti

Possiblement espereu la crònica de la presentació del llibre revelació de l’any: Pere Calders–Joan Triadú. Estimat amic. Cartes–Textos, però no tinc el cos per fer cròniques... Tampoc no sé gaire com tinc el cos (deu ser la dieta), però alguna cosa sí que us diré...


Ho he organitzat en tres blocs (que no blogs):

Nous enllaços: La vaca sorda passeja i rumia pel bosc dels somnis; no té pressa, li han comentat que si llegeix la paraula escrita i para bé l’orella encara tindrà algun premi. Li ofereixo un passatge per lamevaillaroja, que accepta de bon grat però no immediatament; abans té pendent fer una volta prop del Riell Bulevard. Si la veieu per aquí feu-me un favor: aviseu un que vigila (i et fa la fitxa). Es quedarà molt més tranquil·la...

Activitats perfectament recomanables: LaBreu Edicions
ens convida a una setmana de recitals: Carles M. Sanuy, dimarts 2 de març a Vins i Divins (carrer de Barcelona, 3) a les vuit del vespre, i Andreu Galan i Marc Romera, dijous 4 de març a la Llibreria Robafaves (carrer Nou, 7) a les set de la tarda.
Els editors i l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès es complauen a convidar-nos a la presentació del llibre Traducció, edició, ideologia. Aspectes sociològics de les traduccions de La Bíblia i de L'Odissea al català, de Francesc Parcerisas (publicat per Eumo, UAB, UJI, UPF i UVic). La presentació anirà a càrrec del mateix autor; d’Armand Puig, professor de la Facultat de Teologia; de Ramon Pla, professor de la Universitat de Barcelona; i de Montse Ayats, directora d’Eumo Editorial. L'acte tindrà lloc dimecres dia 3 de març, a 2/4 de 8 del vespre, a la sala Sagarra de l’Ateneu Barcelonès (carrer de la Canuda, 6).

Nous llibres: Les darrers adquisicions les vaig fer divendres passat, aprofitant la festa del tercer aniversari de L’Espolsada
. Tenir la llibretera de capçalera a uns quants quilòmetres de distància pot tenir els seus inconvenients però tot queda en satisfacció si, a més d’adquirir els llibres que tens moltes ganes de llegir (Maletes perdudes de Jordi Puntí i La pressa del temps de Maria Barbal) coincideixes amb altres blogaires de capçalera (i entranyables!), com la Mireia i la Rosa. Gràcies noies!

Llegeixes o què?!, un blog per on passar, llegir, comentar i escriure...


Il·lustra l'apunt d'avui (i el de l'anterior apunt) una fotografia de Pepe Navarro

Comentaris

  1. Veig que segeueixes tant liada com sempre.
    Va ser tota una sorpresa trobar-te allí.jo també em vaig firar molt...

    ResponElimina
  2. déu n'hi do la passejada! :)

    ResponElimina
  3. Quantes coses! Ja ens diràs què tal el del Puntí i la Maria Barbal.

    ResponElimina
  4. esperarem a veure que en dius d'aquest de'n Puntí.

    Per cert, he fet una petita ressenya de les cartes calders-triadú al meu blog ( que vaig comprar a l'espolsada)

    ResponElimina
  5. :-)

    Esperarem les ressenyes de les noves adquisions...
    Bona nit!

    ResponElimina
  6. Estimades, disculpeu el retard en respondre els vostres comentaris.

    Aquí sota ho trobareu!

    SU


    Mireia,

    Una sorpresa moooooooolt agradable ser a L’Espolsada! I ja he vist que la primera de les teves compres ha estat tot un èxit!

    Clidice,

    Tinc sort que la meva dona m’acompanya arreu... I que l’àvia va acceptar de fer de cangur!

    kweilan,

    Tinc ganes de llegir-los, però encara tinc altres entre mans...

    viuillegeix,

    Ja m’he tret el barret davant del teu apunt. Gràcies de nou!

    Rita,

    Benvinguda “oficialment”. No ho he dit, però lamevaillaroja serà al seu lloc corresponent.

    Fe,

    Compartir l’estimació pels llibres amb tu és tot un privilegi.

    ResponElimina
  7. Bé, veig que la meua cerca de blocs interessant van donant els seus fruits.
    Ets seguisc.

    ResponElimina
  8. Estonetes,

    Això de seguir-me no et donarà gaire feina...

    Gràcies per ser-hi!

    Petonets!

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»