Vacances sense lectura?

Pot passar, amigues i amics, que alguna persona passi els primers dies de vacances i se n’adoni que, realment, tots els seus bons propòsits lectors per aquests dies de desconnexió laboral quedin en això, en mers propòsits.

No cal amoïnar-se, però, perquè alguna cosa farà...

Potser acabarà de llegir un parell de llibres, dels quals avança en la seva lectura molt a poc a poc (a pas de formiga, com en aquell joc d’infantesa).

Una altra possibilitat seria començar a preparar algun dels apunts pendents de lectures fetes abans de la canícula, com el d’Una dona incòmoda, L’home d’origami i La pedra de paciència, però sembla que la perspectiva pel que fa a la redacció d’aquests apunts tampoc no és gaire falaguera.



Viure sense llegir és possible? No us ho recomano (jo no he deixat de fer-ho, encara que ha de ser en petites dosis), però tenint en compte que la meva dona i els nostres dos nens que acaben de fer un any fan la migdiada a l’habitació del costat, comprendreu que ara mateix no m’allargui més...


Bones vacances i llargues lectures!


Llegeixes o què?!, un bloc per on passar, llegir, comentar, escriure, i no us oblideu de somriure...

Il·lustra l'apunt un detall de l'obra de Laura Mestres "Íntim"

Comentaris

  1. Durant el meu primer any de paternitat el ritme de lectura va decaure molt, tot just si m'estic recuperant ara. Llibres i nanos que reclamen la teva atenció no són massa compatibles... Espero que les coses millorin!

    ResponElimina
  2. Avança cap a La pedra de la paciència... breu però intens, molt recomanable!

    ResponElimina
  3. Salvador, gràcies pels ànims!

    Fe, "La pedra de paciència" -per sort!- ja l'he acabada. A l'apunt em referia a preparar el que volia dir sobre la seva lectura...

    Petó d'estiu!

    SU

    ResponElimina
  4. Em reconforta saber que durant les paternitats/maternitats el ritme de les lectures decau... a més a més del ritme de moltes altres coses que feia habitualment... tot just porto només tres llibres llegits i ja sóc gairebé al final de les vacances!

    ResponElimina
  5. Núria, tres llibres llegits! Quina enveja més sana!

    Que gaudeixis d'aquests últims dies de vacances!

    SU

    ResponElimina
  6. Jo estic llegint moltíssim !!! Espero amb ganes els teus comentaris de LA PEDRA DE LA PACIÈNCIA

    ResponElimina
  7. Me n'alegro, Mireia!

    I ja en diré alguna cosa, de "La pedra...", algun dia, quan acabi les vacances...

    Petonàs d'estiu,

    SU

    ResponElimina
  8. És normal llegir menys si hi ha algú que et reclama :)

    Jo no m'imagino passar ni un dia sense llegir. Fills no tinc, però si algun cop he fet "niñera" he llegit als xiquets, i d'avorriment s'han dormit :)

    ResponElimina
  9. bajoqueta,

    fins fa quatre dies jo tampoc no m'ho podia imaginar, això d'estar sense llegir, però t'asseguro que a mi m'és impossible!

    de moment els nostres fills són molt xiquets i s'adormen amb les cançons de bressol; els contes els deixo per la tarda (i no m'escolten gaire!!!)

    molts petons,

    SU

    ResponElimina
  10. viure sense llegir és possible. És viure una miqueta menys, però amb canalla petita ja tens el plus de vida que et resten els llibres que no pots llegir. Disfruta la canalla, que els llibres saebn esperar.

    ResponElimina
  11. viu i llegeix,

    Gràcies per les teves sàvies paraules...

    Un petó,

    SU

    ResponElimina
  12. Quan em deixen els nens i tinc un moment et llegeixo, potser amb retard...
    Gràcies pels agraïments!

    Molts petons

    Leire

    ResponElimina
  13. Leire,

    Gràcies a tu per fer-me costat, estimada...

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»