Per on començar?

Reviso la llista de posts pendents i els pèls del cap em queden de punta!!!

Per on començar?

La mandra està a punt d’abduir-me, però llavors em topo amb una revista Reflexions entorn de la dansa que em deixa fascinada: pel seu disseny, per la qualitat del paper i de la impressió i, també, pel fet que sigui gratuïta (falsament gratuïta, és clar, està pagada amb els nostres impostos, segurament).

Per on començar?

Fàcil, m’enganxo al primer text, de l’admirat Enrique Vila-Matas... Sí, sí, heu llegit bé! Vila-Matas en una revista de dansa!!! Només us puc dir que la inspiració del seu article és una fotografia de “visionatge obligat”, una imatge deliciosa...

Llegeixes o què?!, un bloc per on passar, llegir, comentar, escriure, somriure...



Il·lustra el post de la troballa surrealista, un element surrealista per excel·lència, Telèfon afrodisíac blanc,
de Salvador Dalí i Edward James (1938)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»