Coses que pensava que mai no faria... (o mai no diguis mai)

La meitat més veterana, bruixa, rància, madura, antiga... ço és, la meitat més vella de Llegeixes o què?! ja n’ha vist i n’ha fet de molts colors.

A les beceroles de les seves vellúries, però, aquesta mateixa meitat del meravellós tàndem de Llegeixes o què?! se sorprèn cada dia de coses que passen al món, al petit món del seu voltant que, com us podeu imaginar, té tant i tant a veure amb els llibres i, sobretot, amb la lectura.

Però el que li fa basarda, sincerament, són les coses que pensava que mai no faria i que ha fet o que farà en breu... En un atac de sinceritat absoluta –per què no dir-ho?–, us les detallem, amb les seves mateixes paraules, a continuació:

“M’he comprat la revista Quimera del mes d’abril. Me l’he comprat i us la recomano, sobretot la lectura d’un extracte de la conversa entre Juan Villoro i Enrique Vila-Matas (la confirmació de la meva absoluta admiració per Vila-Matas) i l’entrevista de Gabriel Insausti a Manuel Borràs, editor de Pre-textos”.

“Després de xalar amb les 640 pàgines de L’art de viure, de Goliarda Sapienza (La Campana) i acabar amb un dolor intens a la mà dreta de llegir aquest llibre al metro –el meu lloc de lectura més habitual–, m’he plantejat la possibilitat de llegir el llibre de James Boswell, Vida de Samuel Johnson, doctor en leyes, editat per Acantilado i editat i traduït per Miquel Martínez-Lage. Total, només té 1.990 pàgines!!!”.

“M’he estirat els cabells per no haver llegit encara Defensa pròpia, de Borja Bagunyà (Proa). I no només pel fet de llegir un llibre premiat, d’un autor molt jove... sinó perquè no he pogut participar en l’encès diàleg entre El Llibreter i els seus lectors i les seves lectores i dir-hi la meva, és clar!”.

I per avui res més! Com va dir aquella: “Qui dia passa, any empeny...”

Llegeixes o què?!, un bloc per on passar, llegir, comentar, escriure i somriure...


El post d'avui, "Biblioteca amb cactus", il·lustració de Kyoung Tackhong

Comentaris

  1. Us convido a visitar i a crear un enllaç al meu bloc Tens un racó dalt del món. Bàsicament és de temàtica literària, però a més de comentaris també proposo els meus Jocs literaris per fomentar la participació, amb premis inclosos, no materials de moment. L'adreça és http://jmtibau.blogspot.com

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»