Renovar-se i llegir!

Allò que s'intuïa a l'apunt de novembre s'ha convertit en la crua realitat. Des de llavors, ni un text més i, de fet, tanco aquest 2016 amb una xifra decebedora: «només» vint-i-un apunts!

Així que, per aquest 2017 que ja tenim a tocar, la consigna és clara: renovar-se i llegir!

Les prestacions de Llegeixes o què!? pel que fa a la conducció literària de clubs de lectura quedaran reduïdes –de moment fins al juny de 2017– a l'Atzavara Llibreria i als Lluïsos de Gràcia.

Si seguiu atents a aquestes pantalles us aniré informant de les properes lectures. Ja us avanço que, en ambdós casos, els propers llibres que treballarem seran contes escrits per dones contemporànies, de casa nostra. Una feliç coincidència que m'està donant un cert maldecap a l'hora de preparar les sessions dels clubs, per cert.

Però com «després d'una baixada sempre ve una pujada», intentaré recuperar el fet de llegir per plaer que, amb tot el meu pesar, havia començat a oblidar.

També confio que aviat podré escriure alguna cosa sobre el llibre que tinc entre mans, «per culpa» d'una colla de «Lletracremats». És aquest: Les noies d'Emma Cline, en traducció al català d'Ernest Riera.

I, si parlem de llegir i d'escriure, per aquest 2017 estic preparant una secció –amb molta il·lusió!– per a la Revista Rosita, on la poesia serà la protagonista absoluta.

Amb els meus millors desitjos: «Que la força m'acompanyi!»

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»