Dies d'emocions contrastades (una mena de “caro diario”)

Dilluns 9:
La Tina Vallès està malalta i hem d'anul·lar la sessió d'avui del Club de lectura als Lluïsos de Gràcia. Ens trobarem el dilluns 23 de desembre i la Tina ens portarà novetats sobre el seu llibre, la petita joia que és Maic.

Dimarts 10:
El que ha estat el meu cap durant més de 19 anys es jubila. Torno a “la casa” on vaig treballar durant aquest temps amb sentiments contraposats, però no m'he de lamentar de res. Fa goig veure totes les persones que s'han aplegat en el seu comiat. En JJI comença una nova etapa vital i confio que em seguirà volent al seu costat.

Dimecres 11:
Toca club de lectura a la biblioteca José Barbero de Trinitat Vella. Tinc un lector nou però em fa la sensació que no connecta amb mi ni amb el grup. També detecto que hi ha gent que no només no hi participa sinó que és a anys llum de la sala... La dinàmica del proper llibre els haurà de sorprendre!!!

Dijous 12 (un dia una mica històric, no?):
Toca club de lectura a la biblioteca Francesca Bonnemaison de Ciutat Vella. Abans de començar em trobo amb la directora de la biblioteca i em pregunta com em va i, davant de la meva resposta, “Fantàstic!”, se sorprèn perquè lamentablement no és la més habitual. Em queda el rau rau d'aquesta meva personalitat de la punyeta, però ara i aquí no és el lloc on parlar-ne.

Divendres 13:
Última sessió d'aquest trimestre d'un taller que m'està aportant molt bones estones, ja que les persones que hi participen ho fan amb moltíssimes ganes d'aprendre. Després, les meves passes em porten fins a una llibreria que fa poquet que m'estimo però que em té el cor robat. Abans d'anar a fer el vermut, el meu tio em regala dos llibres: La llarga vida de la Marianna Ucrìa i K. L. Reich. Quan -ja amb tota la família- torno d'una vetllada teatral a Sant Cugat, m'assabento per una amiga comuna que en Marc Romera acaba d'aconseguir el premi Carles Riba de poesia. Com me n'alegro!

Dissabte 14:
El dia es distribueix entre la família, seguir les felicitacions a en Marc des del Face i preparar un Taller de versos per a la Fira de Nadal que demà se celebrarà a l'escola dels nostres nanos.

Diumenge 15:
El dia es distribueix entre la família, les nenes i els nenes que s'acosten al Taller de versos i que escriuen uns poemes ben bonics i dibuixen i pinten imatges entranyables, i el regal de Nadal que el Dominical d'El Periódico de Catalunya li ha fet a la Fe de l'Espolsada, un reportatge de la llibreria durant una sessió del seu Club de lectura. Em fa molt feliç per ella i així li expresso: “Orgullosa de formar part -encara que molt puntualment- d'aquesta magnífica realitat que fas possible amb professionalitat i tot l'amor. Felicitats i gràcies!”.

Comentaris

  1. Gràcies a tu pel teu entusiasme :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Compartir amb tu i el teu club la lectura d'un llibre és un autèntic plaer, i això s'ha de saber, s'ha de dir.

      SU

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»