A contracorrent

Fotografia (detall) de Julia Galán
A vegades tinc la sensació que vaig a contracorrent. No em queixo, només ho vull constatar. Hi ha dies que aquesta sensació és molt feixuga i difícil de portar. En canvi, hi ha moments en què -potser equivocadament- quan veig que hi ha d'altres persones que van a contracorrent i que segueixen endavant amb els seus projectes, em sento més animada i amb ganes de compartir-los amb totes i tots vosaltres.


Dilluns 3 de desembre, a les 7 de la tarda, a la Seca Espai Brossa (carrer Flassaders, 40, de Barcelona), es presenta el llibre de Carles Hac Mor Dietari del pic de l'estiu.

L'acte comptarà amb la participació de Jordi Marrugat, estudiós de la literatura, que hi dissertarà sobre el panorama actual de la poesia catalana en relació a l'obra de Carles Hac Mor. Ester Xargay, poetessa i vídeoartista, hi elucubrarà sobre els infinitius del Dietari del pic de l'estiu. Miquel Àngel Marín, amb el seu clarinet aixada, i Lara Torrecillas, amb el seu cos, hi faran una Improvisació amb bous. I David Ymbernon, artista visual i deixeble de Latung La La, acompanyat de l'acordió de Miquel Àngel Marín, hi farà una Cercavila amb ploma que ens portarà al carrer, on tothom serà convidat a pagar-se una consumició on vulgui, preferiblement en grup.


Dimecres 5 de desembre, a 2/4 de 9 del vespre, a l'Horiginal (carrer Ferlandina, 29, de Barcelona), LaBreu Edicions ens convida a la presentació dels nous poemaris de la col·lecció alabatre:

Les naixences latents de Ricard Ripoll.

El fàstic que us cega de Joan Todó.

Al seu desert de Bejan Matur traduït per Albert Roig.


Us animo a afegir-vos a aquest caminar a contracorrent

I com deia aquella: “Si m'hi trobeu, xiuleu-me!”

Comentaris

  1. Enveja podrida de no tenir temps d'anar en la teva contracorrent i haver de remar en d'altres contracorrents menys agradoses!

    ResponElimina
  2. Ai Cli, no m'envegis tant...
    Molts ànims i gràcies per, malgrat les remades menys agradoses, seguir passant per aquí!
    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»