Endevina endevinalla

La Mireia va jugar-hi però no la va encertar... Ara, com va ser la solitària i única participant de la pregunta que vaig fer a l’ apunt anterior, avui ha de tenir un lloc destacat. Gràcies Mireia!

On finalment vaig anar a treure el nas va ser a la presentació de Petits plaers, de Jane Bowles, en traducció de Dolors Udina. La vetllada va ser una petita trobada de persones estudioses de Jane Bowles (Rodolfo Hässler), seguidores entusiastes de la traductora (jo mateixa i la seva col·lega MB), lectores enganxades al peculiar estil d’escriptura de l’autora (la llibretera de l’Espai Mallorca), un senyor amb barret i maleta molt interessat en el món de la traducció, i dues o tres persones més. Com no podia ser d’una altra manera, una presentació inoblidable per molts motius; i per a mi amb premi inclòs, ja que aquella mateixa nit vaig començar a llegir Petits plaers.

En parlaré, en parlaré... els contes de Jane Bowles no et deixen indiferent. Mentre espereu l’apunt en qüestió, aprofito per recomanar-vos dues activitats d’aquelles de traca i mocador, que no us hauríeu de perdre (aquest cop, però, sense endevina endevinalla incorporada):

IV Jornades sobre Traducció i Literatura Càtedra Jordi Arbonès
“Joan Sales, traductor/Joan Sales, traduït”
Dates: 20 i 21 d’octubre de 2010
Lloc: Facultat i Departament de Traducció i d’Interpretació/Universitat Autònoma de Barcelona/Edifici K. Campus de Bellaterra (08193 Cerdanyola del Vallès)
Ho organitza:
Càtedra Jordi Arbonès i Grup d'Estudi de la Traducció Catalana Contemporània (GETCC)

“Joan Maragall, poeta i ciutadà”
Conferència inaugural, a càrrec de Jordi Llovet, del cicle “Llegir Maragall”, que organitza la Institució de les Lletres Catalanes i l'Associació Família de Joan Maragall. Tot el cicle
aquí.
Data: 21 d'octubre de 2010
Hora: 19.30 h
Lloc: Ateneu Barcelonès, Barcelona

I si m’hi trobeu, xiuleu-me!

Llegeixes o què?!, un blog per on passar, llegir, comentar i escriure...

Il·lustra l'apunt d'avui un detall de La ronda, fotografia de Latifa Echakhch.

Comentaris

  1. Ei, no n'encerto ni una. Això que t'hi podria haver acompanyat jo, MB també són les meves inicials. ;)
    Bones lectures

    ResponElimina
  2. Mireia,

    ja ho deia aquella: "l'important és participar", no?

    Un petonet!

    SU

    ResponElimina
  3. Ei,

    Acabo d'aterrar al teu bloc anar enllaçant d'un bloc a un altre. I m'ha agradat. Bona lectura!

    ResponElimina
  4. Ben aterrada, Núria!

    Quan tingui una estona em passo per ca teu...

    Salut i bones lectures, sempre!

    SU

    ResponElimina
  5. Mare meua! quin bloc més bonic i acurat tens!

    ResponElimina
  6. Estonetes,

    Gràcies! Les teves paraules m'animen molt i molt! (i avui serà un dia dur...).

    Moltes gràcies!

    Aviat et llegeixo... segur!

    SU

    ResponElimina
  7. Su que et xiulo des d'aquí!
    Espero comentaris del llibre de la MB.

    ResponElimina
  8. Ei, xiuladora...

    Jo t'explicaré com va el llibre però espero que tu em facis cinc cèntims del club de lectura de l'Atiq Rahimi, ok?

    Petonàs!

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»