D’avui en quinze

Benvolgudes i benvolguts,

Em fa molta il·lusió convidar-vos a la presentació de Pere Calders–Joan Triadú. Estimat amic. Cartes–Textos.

M’agradaria molt que ens poguéssim trobar a la Biblioteca Jaume Fuster
, el dimarts 23 de febrer, a les 7 del vespre.

En l’acte de presentació hi intervindran (per aquest ordre): Susanna Àlvarez, Montserrat Bacardí, Tessa Calders i Joan Triadú.

Fins llavors!

Llegeixes o què?!, un blog per on passar, llegir, comentar i escriure...


Il·lustra l'apunt d'avui "Una figura", de l'admirat Juan Muñoz

Comentaris

  1. Gràcies Salvador,

    Ja te'n faré cinc cèntims...

    Un petó!

    SU

    ResponElimina
  2. vaja! sempre trieu els dies en què jo treballo.

    Però que vagi molt i molt bé :)

    ResponElimina
  3. Ohhhhhhhhhhhhhh,

    et trobarem a faltar, Clidice!

    Una abraçada,

    SU

    ResponElimina
  4. Llei de Murphy!. Dues coses al mateix dia i a la mateixa hora! Que hi farem. Molta sort Su, anirà bé segur!. Ja ens en faràs cinc cèntims, ho esperem!
    Petons

    ResponElimina
  5. Hi seré d'esperit.
    L'he acabat fa pocs dies i no m'ha decebut, com res que hagi llegit de'n Calders.

    que vagi bé

    ResponElimina
  6. Miraré de no perdre-m'ho... :-)

    ResponElimina
  7. Marta,

    Ets una de les dones més ocupades que conec!!! I me n'alegro molt!

    Segur que us ho explico.

    Molts petons,

    SU

    ResponElimina
  8. viuillegeix,

    Celebro que t'hagi agradat el llibre!

    Ja et llegiré quan en parlis, ok?

    I el dia de la presentació saludaré el teu esperit, no ho dubtis!

    SU

    ResponElimina
  9. Rita,

    Serà un plaer compartir la vesprada amb tu!

    Gràcies!

    SU

    ResponElimina
  10. M'encantaria venir però massa lluny per mi.

    ResponElimina
  11. kweilan,

    Em sap greu! Però no pateixis, que hi haurà "crònica des del no-criteri", és clar!

    Petó,

    SU

    ResponElimina
  12. La meva ànima també hi serà! Aprofito per convidar-te a tu i tothom al 3r aniversari de la llibreria el dia 26, a les 19:30. Hi haurà la coca de xocolata :P
    Per cert, la viuillegeix va comprar el llibre a ca meva. I la Marta ens va visitar dissabte i la Kweilan ja fa uns dies :) :)

    ResponElimina
  13. Fe,

    Compto amb la teva ànima perquè ens faci companyia i faci que la presentació vagi com una seda...

    I què dius que hi haurà coca de xocolata el dia 26? La Leire i jo NO ens ho podem perdre!!! Tercer aniversari... quina il·lusió, no?

    No sabia que viuillegeix havia aprofitat tan bé l'estada a L'Espolsada!
    A la Marta (que et va comprar un Murakami que "ha devorat" en 2 dies) me la vaig trobar el diumenge a la placeta de davant de la Biblioteca Jaume Fuster!
    I també t'ha visitat la kweilan! N'hi ha que teniu sort, eh!

    Vinga, mooooooooolts petons i fins al 26!

    SU

    ResponElimina
  14. La trobada promet, ja ens explicaràs com ha anat!

    ResponElimina
  15. Màgia,

    Confio que tot vagi bé i que sigui una presentació reeixida.

    Sigui com sigui... Us ho explico, ja hi pots comptar!

    Petó,

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»