M’hi encanto i m’encanta

No tinc tot el temps del món per llegir (això és una veritat com un temple!!!), però molt sovint em passa que, quan tinc una estona més o menys lliure –davant de l’ordinador, és clar!– m’entretinc llegint els blogs que tinc enllaçats.

I m’hi encanto. I m’encanta.

Perquè realment hi ha persones amb criteri i capacitat per fer blogs del tot llegidors i interessants, que m’informen, que m’orienten per a properes lectures, que m’entretenen, que m’emocionen, que em fan pensar, que em permeten opinar...

Avui toca donar la benvinguda a:
Ofici de lector

el guant de l'Allie
Viu i llegeix
L'illa dels llibres
Jardins verticals


Llegeixes o què?!
, un blog per on passar, llegir, comentar i escriure... millor fer-ho tot amb un somriure!


Il·lustra l’apunt d’avui un detall de Coagulate (2008) de Mihai Grecu

Comentaris

  1. T'haurem de dir allò que el llegir blogs no et faci perdre llegir llibres.
    Gràcies per les noves troballes.

    ResponElimina
  2. Su, he intentat fer un passeig per les teves recomanacions i les tres ultimes em surten com un únic enllaç, pot ser sóc jo no ho descarto, però no puc entrar a Viu i llegeix i a l'illa dels llibres.

    ResponElimina
  3. Gràcies Mireia!

    No sé què m'ha passat en fer els enllaços. Ho acabo d'arreglar!

    Fe,

    Faig el que puc, blogs i llibres, el que cal és llegir...

    Petons,

    SU

    ResponElimina
  4. Gràcies per lo del criteri i capacitat. Tots plegats som lectors entusiastes que ens agrada compartir els que llegim i el que ens provoca la lectura.
    Gràcies per els recomanacions. Fa poc que estic en el món blogaire i cada dia alucino més amb la quantitat de gent que escriu i la qualitat dels escrits....

    seguirem llegint, seguirem recomanant, seguirem disfrutant...

    ResponElimina
  5. viuillegeix,

    jo ja et segueixo, ja...

    salut i bones lectures!

    SU

    ResponElimina
  6. per cert, abans me n'he oblidat, m'encanten les fotos i ilustracions del llegeixes o què?!

    ResponElimina
  7. ai, m'hi esforço, amb això de les fotos... però confiava que el que escric també tingués un cert interès!

    sniff, sniff

    gràcies, de tota manera.

    ResponElimina
  8. ei, no em malinterpretis, la lletra " se le supone" en un blog de llibres!!!, interessant de no dir. Resalto les fotos perquè no és habitual una ilustraciió tan acurada en un espai de lletres...i com que els fotos són una altre de les meves passions, m'hi fixo

    ResponElimina
  9. ufff, gràcies per aclarir-ho... ara ja puc dormir!

    petons, lectures i abraçades!

    SU

    ResponElimina
  10. He trobat el teu comentari. Estic a La Camarga entre tempestes. Ja tornaré el llibre. Espero saber de que anirà la propera sessio. Petons

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»