Trenta-quatre pàgines

Si disposeu d’una estona “per a vosaltres”, em permeto aconsellar-vos la lectura de La presència pura, de Christian Bobin, d’edicions del salobre, en traducció al català d’Antoni Clapés.

Passareu una estona extraordinària... Per deixar escrita alguna cosa: les imatges són senzilles però tenen una força aclaparadora; com les olors que t’arriben, com els sentiments que et provoquen... Em sembla que mai un llibre sobre la malaltia d’Alzheimer us dirà tant, en només trenta-quatre pàgines.

El llibre admet i segurament necessita relectures (que em permetrien escriure un post brillant, “de NIVELL”), però no puc deixar passar el temps... llegiu-lo!

Llegeixes o què?!, un bloc per on passar, llegir, comentar, escriure, somriure...


Il·lustra el post "L'arbre" de Guillaume Leblon

Comentaris

  1. L'apunto! Espero amb ganes el vostre post sobre L'home manuscrit, una novel·la que m'interessa saber l'opinió dels lectors. Em fa que deu estar molt bé ;)

    ResponElimina
  2. Me l'apunto a la llista de pendents!!

    ResponElimina
  3. L'estic llegint encara, "L'home manuscrit"... En parlaré, Caterina!
    Gràcies per deixar el teu comentari.

    Mireia, no sé des d'on escrius, però el dilluns 5 de maig fan la presentació d'aquest llibre a l'espai Mallorca de Barcelona (C. del Carme, 55). Si pots, no te la perdis!

    Un petó a les dues!

    SU, meitat encantada de llegir-vos!

    ResponElimina
  4. Hola, gràcies! Però ara mateix sóc fora de Barcelona, per la feina, i, tret d'algun cap de setmana, no hi tornaré a restablir-m'hi fins setembre.
    fins aviat

    ResponElimina
  5. Llàstima, Mireia!

    Jo tampoc no hi podré anar...

    Fins la propera!

    SU, meitat

    ResponElimina
  6. Sé d’algú que gaudirà com toca aquesta lectura. Jo també ho faré.

    ResponElimina
  7. No te'n penediràs, josepmanel!

    Fins la propera!

    Salut i llibres!

    SU, meitat

    ResponElimina
  8. No sabeu com celebro veure que a vosaltres també us ha agradat i que el recomaneu (jo no paro de fer-ho), perquè s'ho val i molt! Mireu-ne una perla:

    "Per tal d'atrapar-nos, la veritat ve de tan lluny que, quan és a prop, està esgotada i no té gairebé res a dir. Aquest gairebé res és un tresor."

    I no cal que l'anoteu a la llista de "pendents", que és tan curtet (però tan sucós) que unes poques línies cada dia us poden fer una gran companyia!

    Salut!

    ResponElimina
  9. Elena, tu sí que ets una perla!

    Gràcies per refermar les nostres paraules i per regalar-nos el teu comentari.

    Salut i, si pot ser, més llibres com "La presència pura"!

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»