Potser hi haurà crònica

Porto començats dos llibres i no m’hi acabo d’enganxar. No em mateu: un és d’en Camilleri i l’altre és d’en Mitch Albom. Res a veure l’un amb l’altre. No és que no m’agradin, és que, en aquests moments, no em deleixo per llegir-los.
No em preocupa, però, perquè ara mateix tinc feina a rellegir Historia de una maestra de la Josefina Aldecoa per preparar la propera sessió del Club de Lectura, i acabar de documentar-me sobre Wislawa Szymborska, alguns dels poemes de la qual treballarem més endavant, també al Club.


Mentre m’hi acabo de posar –i per entretenir-me, vaja– el que sí m’agradaria fer és treure el nas per alguna d’aquestes activitats:
- “Jaume I, mite de la tribu i realitat històrica”, dimecres 2 d’abril a les 5 de la tarda, a La Pedrera, dins les IV Jornades de la revista Serra d’Or. Hi participaran Stefano M. Cingolani (al vespre segur que el trobareu al bar
Horiginal, Anton M. Espadaler (al dia següent potser serà a can Bassas), Toni Soler (l’historiador que escrivia, abans de “Polònia”) i Francesc-Marc Àlvaro (moderador i damnificat de Renfe).
- Presentació del llibre Mala vida, de Carles Quílez, dijous 3 d’abril, a les 7 del vespre, a laie llibreria cafè, amb la presència del Conseller d’Interior Joan Saura (que no sé si serà millor que vingui “el de veritat” o l’actor Cesc Casanovas).

Bé, i si hi ha inspiració, potser hi haurà crònica...

Llegeixes o què?!, un bloc per on passar, llegir, comentar, escriure, somriure...

Il·lustra el post un detall de Testimonios futuros, de Bárbara Fluxá

Comentaris

  1. Eps doncs el dia 18 d'abril a l'Espolsada tenim sarau, presentem Les dones de Jaume I amb la M. Carme Roca.

    ResponElimina
  2. Dos remeis contra les poques ganes de llegir i comentar:
    Postal de Copacabana i El meu germà Pol.

    ResponElimina
  3. Em vaig llegir de Mitch Albom "Martes con mi viejo profesor". Tot i que em va agradar i és un llibre que el posen bé, em va deprimir profundament. Tal volta per això no he tornat a llegir res d'ell :S

    ResponElimina
  4. Noies,

    gràcies, com sempre, per deixar els vostres comentaris!

    Prenc nota de les recomanacions -espero que la llista no m'acabi d'estressar del tot-.

    A mi no em va desagradar aquest altre llibre de l'Albom...

    Petó,

    SU, meitat

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»