divendres, 11 d’abril de 2008

Coincidències aclaridores

Ahir al migdia vaig coincidir amb en Subal Quinina al metro. El seu blog està força bé, però el que llegeixo d’ell són les seves col·laboracions a paperdevidre. L’he sentit recitar versos o llegir textos en veu alta a l’Horiginal i, per aquest motiu, sé la cara que té.
Ahir a la nit em vaig tornar a trobar en Subal Quinina, aquesta vegada fent el clàssic zàping a la tele, abans d’anar a dormir. El programa era
L’hora del lector i en Subal Quinina compartia sofà amb Manuel Baixauli.
I amb el poc criteri que em caracteritza, avui he decidit que, la setmana vinent, després de la sessió del Club de lectura, començaré a llegir L’home manuscrit. M’ha semblat el millor sistema d’elecció de la propera lectura. Why not?

Gràcies de tot cor a les
bones lectores que em recomanen bones lectures...

Llegeixes o què?!, un bloc per on passar, llegir, comentar, escriure, somriure...


Il·lustra el post una fotografia de José Luis Guerín

6 comentaris:

  1. No t'arrepentiràs, de llegir "L'home manuscrit".

    ResponElimina
  2. Ai, a veure si al final no m'agradarà...

    Gràcies per passar per aquí, soca.

    Salut i llibres!

    SU

    ResponElimina
  3. Coi, senyora Su, i com no es va presentar, en el metro? Moltes gràcies per les seves paraules!

    Una cordial salutació, i salut i llibres!

    ResponElimina
  4. Ui, senyor Subal, és que sóc una mica tímida...

    Vinga, a llegir que són dos dies, i fins la propera!!!

    Ah, i gràcies pr la vostra col·laboració, totalment desinteressada.

    SU

    ResponElimina
  5. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

    ResponElimina
  6. Ufffff! No hi ha res com llegir un llibre ense crear-se expectatives, "l'home manuscriat" NO M'HA AGRADAT GENS NI MICA!!!!

    ResponElimina