Avís urgent i altres notícies


Avís urgent:

Es busquen lectores i lectors!!!
Es recompensarà amb: 
Lectures enriquidores i interessants. 
Bon ambient de treball. 
Tast i aprofundiment de gèneres literaris diversos. 
“Dinamitadora” enginyosa i estimulant (“ja no tinc àvies!”).
Raó aquí!

Altres notícies:

Dilluns vaig assitir a la presentació del darrer llibre de la Flavia Company, Que ningú no et salvi la vida (Proa, setembre 2012). L'acte es mereix un apunt però de moment us haureu de conformar amb el resum que en fa la mateixa escriptora. De la novel·la ja n'ha parlat molta gent i prou bé. Em sembla que també m'agradarà dir-hi la meva. 

Dimarts vaig començar un dels meus tallers d'aquest curs: Laboratori d'escriptura creativa. Un grup d'onze persones, amb ganes d'aprendre i compartir (i de llegir i escriure, ésclar!), ens trobarem aquí  setmana rera setmana fins a final d'any (com a mínim!).

Seguint la recomanació d'en Jordi Puntí, he començat a llegir Idil·li amb gos ofegant-se de Michael Köhlmeier (Raig Verd Editorial, setembre 2012), traduïda per Joan Ferrarons. Salvant tooootes les distàncies, avui m'he trobat en una situació similar a la d'un dels seus protagonistes, el Doctor Beer, l'editor, perquè he estat revisant amb la seva autora uns poemes que aviat veuran la llum.

I per acabar: primera sessió del NOU club de lectura de la Biblioteca Trinitat Vella – J. Barbero. Gran èxit de participació i una trobada que augura sessions memorables per als llibres que ens esperen!!!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»

Revista Rosita