«Joan Triadú, en conversa»: una presentació més!


Quan em jubili, o quan em vagui, o quan els astres em siguin propicis, o quan m’organitzi la vida d’una altra manera... potser us explicaré com van anar les presentacions de Joan Triadú, en conversa. Quaranta-vuit entrevistes a l’intel·lectual i home d’acció (Eumo Editorial) que es van fer a Barcelona i Vic.

Ara, però, he passat per aquí per dir-vos que el proper mes de gener (ja serem al 2022!) farem una nova presentació a Girona, concretament el dimecres 19 de gener, a les 7 del vespre, a la Sala Miquel Diumé de l’Ajuntament de Girona, gràcies a la col·laboració de Les Voltes Llibreria.

En aquesta ocasió, tindré l’oportunitat de conversar amb David Pagès i Cassú, professor i escriptor, un dels autors de les quaranta-vuit entrevistes seleccionades al llibre.

I, el que em fa més il·lusió, poder conèixer personalment a l’Anna Nicolau (@soclaquellegeix) per parlar de llibres, de literatura i de la vida... Com ja li vaig dir: «Feliç que la figura de Joan Triadú sigui la culpable de desvirtualitzar-nos!»

Em repeteixo: «No s’hi invita particularment», però estaré molt contenta de saludar-vos!!!

Fotografia de Dan Costa. Biblioteca Joan Triadú de Vic (abril 2021)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»